محصولات

خرید عمده ارده

خرید عمده ارده و کنجد

اگر قصد خرید عمده ارده را دارید پس بهتر بدانید که ارده یکی از محبوب ترین فرآورده های کنجدی است، که طرفداران زیادی در ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس دارد.

خرید عمده ارده و کنجد

ما در مجموعه تولیدی ابوشهر از مرحله کاشت کنجد تا فرایند ارده گیری را خود و تیم فنی مان پشتیبانی و اجرا می کنیم؛تا این محصول ارزشمند را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم.

شما می توانید خرید عمده ارده در بسته بندی دلخواه خود را ، با کلیک بر روی دکمه سفارش( در بالا صفحه) در کوتاه ترین و راحت ترین راه ممکن  انجام دهید . مجموعه فروشگاه ابوشهر سفارشات شما دوستان عزیز را در اسرع وقت پیگیری و انجام می رساند .

مجموعه ما در فروشگاه ابوشهر با کاشت دانه ی کنجد و تولید فرآورده های آن (روغن کنجد ، ارده و روغن ارده و …)  سعی در شناساندن این معجون ارزشمند به همگان و بهبود جایگاه آن در رژیم غذایی مان است .

بطور کلی ارده در سه نوعِ :

  1. ارده سنتی
  2. ارده دو آتیشه
  3. ارده سبوس دار

تولید می شود؛که از بین این سه نوع ارده، ارده سنتی و دو آتیشه بسیار محبوب و مشتری پسند می باشند و نوع سبوس دار آن اغلب برای مسائل درمانی استفاده می شود. البته هر سه نوع ارده تولیدی فروشگاه تولیدی ابوشهر کاملا ارگانیک هستند و به به اصطلاح ارده طبی نیز نامیده میشوند.

ارده سبوس دار درجه یک

تولیدی اَبوشَــهر

✅ همین حالا سفارش خود را ثبت کنید .

سوالی دارید ؟ - روی مشاوره خرید کلیک کنید، شماره خود را ثبت کنید،در اسرع وقت کارشناس ما با شما تماس بگیرند.
photo_2020-07-0سبسیقب7_17-22-09

تفاوت ارده تولیدی در استان بوشهر و سایر نقاط کشور

خب یکی از مهمترین تفاوت های ارده استان بوشهر ( شهرستان دشتستان ) و سایر نقاط کشور :

مقایسه ارده استان بوشهر و سایر نقاط کشور

1  . در استان بوشهر برخلاف سایر استان های کشور قبل از شروع فرآیند ارده گیری،کنجد های پوست کنده شده را در تنور،تفت می دهند(بو دادن). که این فرایند نه تنها بر روی خواص کنجد و ارده حاصل از آن تاثیری  منفی نخواهد داشت بلکه باعث خوش طعم تر شدند و ایجاد رنگ طلایی خاص ارده می شود.

2 . و یکی دیگر از تفاوت های عمده ارده تولیدی در بوشهر با سایر نقاط کشور: در نوع کنجد آن است چرا که کنجد استفاده شده در ارده تولیدی استان بوشهر بطور خاص در داخل کشور ایران کشت می شود.ولی معمولا کنجدی که در سایر نقاط کشور استفاده می شود از کشورهایی مانند افغانستان و پاکستان وارد می شود.

این یکی از نکات مهم و پر اهمیتی ست قبل از خرید عمده ارده است که باید بدان توجه کنید که مشتریان شما چه نوع ارده ایی رو ترجیج می دهند.

خرید عمده ارده

خرید عمده ارده ارگانیک و 100 درصد خالص

اگر قصد خرید ارده عمده با جزئی دارید، پس بهتر است که با ویژگی های یک ارده خوب و ارگانیک آشنا شوید تا مانند یک استاد ماهر به راحتی ارگانیک بودن یا نبودن ارده را تشخیص دهید.

تشخیص ارده خوب و ارگانیک از ارده غیر ارگانیک

ارده فرآورده غذایی ارزشمندی است که اگر به صورت کاملا ارگانیک و خالص تهیه شود بسیار مفید و موثر در حفظ سلامتی ما است. اما اگر همین ارده پرخاصیت،با افزودنی های نامناسب و یا از کنجد ناسالم تهیه شود می توان برای بدن ما مضر نیز باشد. پس اینکه بتوانیم ارده ارگانیک و خالص را از ارده های ناخالص بی کیفیت تشخیص دهیم،می تواند مهم و پر اهمیت باشد.

  • ارده باید غلظت مناسب و طبیعی داشته باشد
  • رنگ مناسب و طبیعی داشته باشد
  • بوی ارده بسیار مهم است
  • فاقد هر گونه افزودنی؛( 100 درصد ارگانیک)
  • از کنجد های سالم و با کیفیت ساخته شود
  • و….

در بروزرسانی های بعدی این مقاله، طور مفصل به هر یک از موارد بالا را زیر ذره بین میبریم و مفصل بررسی می دهیم تا شما دوستان عزیز که قصد خرید عمده ارده را دارید به راحتی یک ارده درجه یک صد در صد ارگانیک را از ارده ای درجه 2 یا 3 به تشخیص دهید.

شما می توانید ارده 100 درصد ارگانیک و درجه یک را از مجموعه ما، به صورت خورده یا عمده تهیه کنید .(کیفیت راز ماندگاری ماست ❤)

نظرات

  1. بنیامین گفت:

    ارده را از کجا تهیه کنیم؟ من تهران هستم نمایندگی یا مرکز فروش در تهران ندارید؟

    1. تیم پشتیبانی گفت:

      می تونید تو سایت ثبت سفارش کنید ( به صورت عمده یا جزیی) براتون میفرستیم❤ . نه فعلا نمایندگی فعالی در تهران نداریم.
      ( یک کد تخفیف براتون ایمیل کردیم اگر قصد خرید داشتید می تونیید ازش استفاده کنید🙌 .)
      با تشکر از حضور شما

  2. افشین حیدری گفت:

    بهترین مارک ارده چیه؟

    1. تیم پشتیبانی گفت:

      مارک و کارگاه های زیادی تو ایران و سایر کشور ها هست که همشون خوب و با کیفیت هستن اما پیشنهاد شخصی ما اینکه برید سراغ ارده ایی که ارگانیک باشه و تازه😉 .
      موفق باشید❤ .

  3. پرویز محمدی گفت:

    تو بخش سفارشاتون ننوشتید که کدوم نوع ارده است ؛ من میخوام ارده سنتی 40کیلو بخرم. ارده دو آتیشه هم 10 کیلو . کجا باید ثبت کنم؟

    1. تیم پشتیبانی گفت:

      بله درست میفرمایید , درقسمت” توضیحات” فرم سفارش ؛ می توانید نوع ارده هم ذکر کنید . البته بعد ثبت سفارش تیم پشتیبانی باتون تماس می گیرند و اگر مسئله ایی باشه باشون هماهنگ کنید .
      پیروز باشید❤

      1. حیدری گفت:

        سلام ارده ۱۰ کیلویی سنتی چند؟ تهرانم پردیس

  4. هانیه توکلی گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون یه سوال داشتم میخواستم بدونم الان هم سفارش می گیرید ؟و اینکه چقدر طول میکشه تا محصول ارسال بشه؟قصد خرید عمده ارده کنجد داشتم

    1. تیم پشتیبانی گفت:

      بله می تونید سفارش بدید مجموعه ما تمام سعی مون رو می کنیم که در سریع ترین زمان ممکن بدستتون برسه اما بسته به اینکه شما کجا تشریف دارید هم داره . حدودا 1-3 روز معمولا سفارشتان به دست دوستان❤ میرسه .
      پیروز باشید

  5. رها خوشنام گفت:

    برای خرید عمده ارده ارگانیک خالص ما چجوری باید بدونیم که کدومش ارگانیک است؟ فقط موردی گفتید بهتر نبود ک درباره هر کدوم از موارد بیشتر توضیح می دادید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *